lördag 5 juli 2008

En lördag

Vaknade med lite värk i käken idag :/ Kanske är pga av sprutorna och det som var igår... Gick upp iallafall och åt min frukost. Men det var lite kämpigt. Ilade en massa i tanden när jag åt yoghurten :S Hoppas det går över det med..

Gick och la mig en stund i solstolen och stekte lite i solen :) Det var lugnt och skönt. Var länge sen som jag kunde ta det lugnt på en helg.

När Robert kom hem efter att ha tvättat bilen, så åkte vi till affären och handlade lite. När vi kom hem lagade jag mat som vi åt ute i trädgården :P

Sen på kvällen kom Katya förbi en sväng. Vi satt och pratade lite skit ett tag, sen beslöt vi oss för att ta en promenad till Netto. Det var stort där inne, men inget speciellt direkt. Sen åt vi lite snask och chips. Det var väldigt trevligt. Vi får ta och gå ut nån helg med. Vi skulle gjort det denna, men jag tog ju en tiparol igår, så jag fick inte dricka nått idag :/

Sitter nu och ska kolla lite på tv:n. Robert är i Linköping :)

Det känns fortfarande lustigt i munnen och i tanden :/ Hoppas det går över så jag slipper gå dit nu... orkar inte mer :(

Puss och hej!

Inga kommentarer: