måndag 21 juli 2008

Ett hål

Sitter här och tröstäter min chokladbit :( Mår inget vidare nu... Allt handlar bara om pengar och pengar... Blir så less.

Var hos den andra tandisen idag. Staffan behagade inte ringa upp mig :( Så jag tvingades gå till en ny igen. Denna gång citytandläkarna. Nån Amar Hossi eller nått sådant. Han röntgade tanden och raden på nederkäken. På nederkäken kunde han inte hitta nått. Han trodde det berodde mest på att jag inte tålde fyllningen eller så... Det var inget fel på tänderna där iallafall.
Och angående tanden sa han att jag måste göra en rotfyllning. Han ville att vi skulle göra den där och då. Men jag klarade det inte. Jag grät och bad om jag kunde få en pencilinkur så jag kan orka hålla ut till Staffan kommer tillbaka. Och det fick jag :)

Ska börja sen i kväll till kvällsmaten.. Får hoppas att inflammationen går ner tills dess... Håll tummarna! Så jag kan hålla ut. Vill bara att min ordinarie tandis ska komma tillbaka. Han kan får rota hur mycket han vill sen, för jag litar helt på honom...

Sen har vi ju pengarna :S Får se hur dyrt kalaset blir sen. Jäkla skit! Blir inget festande i helgen som jag planerat så fint med Helen. Den enda gången vi kunde gå ut med :S Så typiskt... Jäkla bajs!

Kan iallfall andas ut lite grann nu :/

Puss och hej!

1 kommentar:

Lalelle sa...

vi får mysa med lite film istället för att supa ner oss sötnos