tisdag 1 juli 2008

Usch usch

Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag, men det kommer snart lite info. Men idag är det verkligen synd om mig :(

Har haft problem med en tand nu ett tag, men tog mod till mig och ringde tandläkaren igår. Då sa de på en telefonsvarare att de inte var där förrens idag kl 13. Så jag ringde upp idag, men de hade inga tider och så hade de semester nästa vecka ;( Så Jag ringde Sune Drufva. De kunde ta emot mig redan efter några timmar...

Fick sitta i väntrummet och vänta i en evighet kändes det som... Sen ropade de äntligen mitt namn... Jag satte mig i stolen och de fotograferade tanden och lite. Sen kom Sune. Han pillade och kollade... Sen utbrister han: Vi måste nog borra lite i den. Hjälp! Tänkte jag... Först satte han två bedövningssprutor en på framsidan och en i gommen. Sen satte han två till... Kände om jag var helt bedövad och det var jag ju inte...sen ytterligare två till. Han tog till och med en starkare variant... Och det hjälpt inte... Han kunde inte borra ända ner :S Så jag fick komma tillbaka på fredag igen :( Usch vad jag grät :( Robert kunde ju inte följa med mig då han var i Tranås... Så jag var helt själv. Satt hos tandläkaren från kl 15:45 till 17:30 :( Uscha, vill inte gå igenom det igen...
Men jag måste ju *gråter*

Så idag har jag upplevt min största mardröm och är helt utpumpad och trött med svullna söndergråtna ögon:/

Puss och hej!

Inga kommentarer: