tisdag 15 september 2009

Bra dag

Sov inte så länge idag då jag vaknade när Robert gick upp. Kunde inte somna om. Men jag gick upp och åt min frukost, hoppade in i duschen.

Tog bilen och tankade, mötte upp Robert utanför sitt jobb. Vi gick till tandis. Det gick jättebra :) Hade inga hål! Hur skönt som helst. Men han berättade att han inte riktigt gjort sitt jobb med rotfyllningen, då han sett på röntgenplåtarna att det inte var bra gjort. Men han sa att om jag får problem med tanden i framtiden så är det gratis för mig :) Låter ju bra det med. Har som sagt inga problem nu. Han tog bort lite tandsten med. Fick bara betala 278 kr :) Som hittat ju. Robert därimot hade ett hål. Så han måste komma tillbaka.:(

Efter besöket, lunchade vi tillsammans. Mysigt värre. Gick en sväng på stan, hittade inget kul. Så jag tog bilen och storhandlade lite. Åkte hem med varorna och sedan vidare till skolan. Det gick bra idag med matten :)

Hämtade upp Bosse på vägen hem. Vi käkade lite mackor och jag gjorde matlådor till mig och Robert. Sen fick jag hjälp av Bosse med min labbrapport :) Snällt. Klippte hans hår som tack.

Så nu har jag äntligen lämnat in den :) Jossan och jag ska plugga lite på uppgifterna på måndag :) Ska bli skönt och ha det gjort med.

Nehe, nu väntar jag på att Robert ska ringa. Han är på Speedwayen och vill ha skjuts hem.

Puss och hej!

2 kommentarer:

soffi7 sa...

Hej!
Vad skönt att det gick bra hos tandläkaren!
Vilken gå du till?
Kramar!

soffi7 sa...

Jag går på stora trädgårdsgatan, folktandvården. Men har en super bra tandläkare som förklarar en massa och gör mig lugn. Så det har fungerat riktigt bra. Han försöker rädda en tand på mig och om dte inte går som han tänkt utan att jag får dra ut tanden så behöver jag bara betala för utdragningen.