torsdag 3 september 2009

En höstdag

I morse när jag klev upp var det fint väder. Men ack så kallt det var om händerna när jag cyklade, så jag tog på mig ett par vantar...

På jobbet idag har det varit fullt upp. Känns rätt skönt att få göra lite.
Dock så har kroppen börjat strejka lite och det har börjat göra ont i ryggen, kan vara vädret. Fick ta en värktablett idag.

När jag skulle cykla hem, öste regnet ner. Det var bara att ta på sig regnstället och cykla hem. När jag kom hem gjorde jag mig i ordning, byte kläder och tog bilen till Roberts jobb för att hämta honom och cykeln.

Vi åkte en sväng till affären och handlade lite inför i morgon, då vi ska ha lite mysig middag bara vi två :)

Blev lite soppa till middag idag, när det är sånt höstrusk ute.

Känner mig helt slut i kroppen. Kommer nog sova gott i natt.

Puss och hej!

Inga kommentarer: