måndag 28 september 2009

Tiden går

Nu var det ett tag sedan jag bloggade. Var visst i tisdags som jag skrev något senast...

Hur som helst blev jag godkänd på mina uppgifter i Naturkunskapen :) Känns bra.
I onsdags var jag hemma från jobbet... :( Mådde inget vidare... Magen spökade.
I torsdags jobbade jag min sista dag innan långledigheten.

I fredags var jag ledig. Jag plocka och grejade hemma och storhandlade med. På kvällen var jag hos Eva och mina kusiner. Vi lagade tacos och jag hade bakat en kladdis till kvällen som vi åt medans vi kollade på Idol.

I lördags mådde jag inte så bra igen... låg mest hela förmiddagen... På kvällen var det fest hos Per och Mia. När vi kom hem hoppade jag i sängen bums.

I går gjorde jag heller inget vettigt. Kan vara skönt o bara inte göra nått.

Vi har iallafall bokat en helg nu som vi ska åka till Helen och Martin :) Ska bli trevligt och mysigt :)

Får se vad denna dag har att bjuda på. Sitter och väntar på Robert som kommer hem på lunchen. Vädret är ju rena rama höstvädret.

Puss och hej!

Inga kommentarer: