tisdag 1 september 2009

September

Jahopp, då var det ett tag sedan man bloggade igen. Livet flyter på med plugg och jobb som vanligt.

Månaderna går så fort nu tycker jag. Var ju nyss Augusti och nu September!
Men idag har det varit en härlig dag :) Inte minst för att jag varit ledig utan för att vädret varit toppen och det har varit varmt :)

Har gjort något nytt... Klippt mig en helt ny frisyr idag. Har även beställt tid för att färga håret nu :) Färgningen äger rum nästa vecka. Spännande! Känner att jag måste förnya mig lite. Kan ju inte se ut som jag gör jämt :P Haha!

Har även varit på mattelektion idag :) Det flyter på rätt bra nu :) Känns skönt.

Vi har börjat fundera på att ta tag i det blivande sovrummet nu. Det börjas nog i helgen som kommer :) Det ska också bli spännande.

Puss och hej!

Inga kommentarer: