måndag 14 september 2009

Måndag

Har jobbat hela helgen. Har nog aldrig varit så trött som jag varit nu hela helgen :/ Satt nästan och sov stundvis. Själva jobbet var som vanligt inget att klaga på. Kan vara sjukdomen som börjat härja lite som gör att jag är trött.

I lördags var vi på Briggen och åt god mat med vännerna. Efter maten gick vi upp till Bosse och hängde lite. Sen ner till Briggen igen :) Mycket trevlig kväll.

Idag har jag jobbat och var lika trött idag. Tur att jag är ledig och får lite sovmorgon i morgon. Sen så ska jag ju göra två saker som är mindre roliga.
Tandis och skola. Uscha... Men det måste ju göras. Är inte rädd för att gå till tandis längre iallafall :) Är mest orolig om jag har hål och att det kommer kosta pengar att laga. Men vi får se.... Ska dit i morgon kl 11.

Kanske lite lunch med Robert på stan :)

Tänk på mig i morgon kl 11. Vill helst inte ha hål i tänderna...

Puss och hej!

Inga kommentarer: