tisdag 8 september 2009

Frågetecken

I morse var jag hur trött som helst. Det blev ju inte bättre för att det var mörkt ute :/ På jobbet har det varit en stressig morgon då jag var helt själv i vår grupp med alla våra brukare.

Har varit på mattelektion och det gick fortfarande bra :) Efter plugget tog jag bilen hem och slängde i mig lite mat, bytte kläder och hämtade Jossan hemma hos sig. Vi körde vidare mot gymnasiet för vår naturkunskapslektion.

Allt kändes jättekompliserat :S Fattade inte nånting alls. Vi gick igenom formler och gjorde en labb. Kollade på anteckningarna när jag kom hem, men fattade fortfarande inte nånting :( Usch... Det kommer nog bli ganska svårt verkar det som....

I morgon är det jobb som gäller, sen är jag ledig i 2 dar, skönt. Men sen jobbar jag helgen...

Puss och hej!

Inga kommentarer: