onsdag 2 september 2009

Onsdag

Gick upp tidigt idag. Kunde inte somna om när Robert åkt till jobbet :/ Så jag gick upp kl 8:15. Åt frukost och grejade lite.

Provade lite med frisyren. Gick att göra massor :) Känns kul.

Robert kom hem på sin lunch :) Sen åkte jag men honom in till stan för att fika lite med Jossan och Wille :) Vi fikade på Tant Grön. Väldigt trevligt :) Efter det gick vi en sväng och pratade skit. Vi gick in på Hemtex och fastnade där båda två :P Haha! Först hade Jossan beslutsångest sen jag. Så kan det gå, men jag har lagt undan lite grejer till sovrummet. Får se om Robert godkänner det ;)

Innan vi åkte hem från stan när Robert slutade, åkte vi till Beijers. Kollade tapeter till sovrummet. Men de hade inte den vi kollat på internet. Så vi får fundera lite till om vi verkligen vill ha den. Den går att beställa om vi vill ha den.

När vi kom hem lagade jag lite mat. Lax, potatis och sås :P

Nu på kvällen har jag fållat och sytt mina nya gardiner till vardagsrummet. Är inte riktigt klar än. Blir nog snyggt när det är klart :)

Nehe, om man skulle hoppa in i duschen....

I morgon är det jobb igen.

Puss och hej!

Inga kommentarer: