måndag 24 maj 2010

John Blund

Elliot sov bra i natt med :) Och nu på morgonen ville han inte sova direkt efter maten... Så han somnade nu 2,5 timme efter maten i stället. Det verkar som att John Blund inte riktigt hittat hit :)

Sköterskan från BVC ringde och frågade hur det hade gått med ersättningen och det. Det var snällt av henne :) Elliot har varit extra duktig idag, då han tog bröstet utan amningsnapp på. Han blev jättearg igår när jag försökte, men idag gick det bättre :)

Nu har jag fått i mig min lunch, utan att han har skrikigt :) Det är ganska skönt att kunna få äta utan att behöva stressa i sig maten.

Nu ska jag bara vänta på att han ska vakna och vilja ha mer mat, så ska vi gå en långpromenad sen i det vackra vädret :)

Har bestämt mig för att gå in helhjärtat för att gå ner i min normalvikt igen. Ska ha vägningsdag på torsdagar. Det ska bara gå! Och jag tänker inte ge mig!

Nog om detta...

I kväll kommer Simon och Selma på besök. De ville kolla lite på Elliot :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: