onsdag 26 maj 2010

Regn och solsken

Elliot vaknade var 3 timme i natt med. Men denna natten var han allt bra trött. Somnade vid bröstet hela tiden så jag fick nypa honom i kinden och killa honom under fötterna för att han skulle hålla sig vaken, och det var samma sak när han sen skulle få i sig ersättningen. Knasboll :)

Vi har haft besök av Roberts farfar idag med som jobbat i trädgården :)

Och Elliot och jag har varit på vår dagliga promenad. Men idag skrek han lite i vagnen, men så fort jag körde på grusvägen tystnade han och somnade :)

Vädret har verkligen varit knas idag. Först sol, sen regn... Vi hade tur som hann hem från promenaden innan regnet började ösa ner.

På eftermiddagen fick jag ta bilen och storhandla. Det kändes skönt att få komma hemifrån en liten stund :)

Det var min onsdag det...

I morgon får vi besök av Jenny och Adam :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: