söndag 23 maj 2010

Söndagspromenad

I natt sov Elliot bra. Han sov från kl 00:30 till 4:30 :) Jag gav honom mat, sen sov han till kl 8. Jag gick upp och gav han mat, så Robert fick lite sovmorgon. Sen åt vi lite frukost ihop :)

Sen har vi städat och grejat lite här hemma. När Elliot fick sitt andra mål, tog vi bilen till Fågelbäret och ställde bilen där, för att gå en liten promenad. När vi precis började gå började Elliot skrika. Han fortsatte att skrika, så jag kollade blöjan och fick byta den. Sen kom det en störtskur, så vi var tvugna att sätta på regnskyddet på vagnen och ta på oss jackorna. Då som först somnade han :) Knasunge.

Efter promenaden åkte vi till Kvantum och fikade med glass :P Sen vidare hem.

Nu har vi ätit lite tacos med Adam, Louise och Bosse. Och snart vankas det efterrätt, rabarberpaj som jag bakat :)

Förut när jag skulle ge Elliot ersättning så hoppade han till och fick en skvätt över hela ansiktet och i ögat, stackarn... Snacka om att spilla :P

I morgon är det en ny vecka med nya möjligheter.

Puss och hej

Inga kommentarer: