lördag 15 maj 2010

Sömnlös i Pipers Hill

Ja, det är väl så det är nu i början. Men det gör ju inte grejen roligare precis. I natt har Elliot varit hemsk. Först så hade han svårt att sova, så jag la honom bredvid mig i sängen, då sov han kanske 30 min, vaknade och gallskrek. Då hade han kissat så det läckt ut på sidan av blöjan och i min säng :( Var bara att byta...

Sen skulle han ha mat och bara nöjestuttade så jag höll på i närmare 1-1,5 timme innan han var klar. Sov ytterilgare i ca 3 tim, vaknar och gallskriker, vägrar äta, bara nöjestutta,vägrar somna om, så jag fick gå upp på övervåningen och lägga mig i soffan med honom på bröstet. Då sov han ytterigare 2 timmar...

Klockan var nämare 9:30 och tänkte göra lite frukost till mig själv, då skriker han och bara ligger och ålar, så jag får slänga mig frukosten. Ingen lugn frukost där inte..

Så jag har totalt kanske sovit 4 tim i natt :S Då mår man som en påse nötter....

Förstår bara inte varför han blivit sån här nu? Han var så snäll på BB och första dagaran när vi kom hem.

Men så är det säger alla som vet.

Puss och hej!

Inga kommentarer: