söndag 30 maj 2010

Mors dag

Idag fick vi ytterligare lite sovmorgon. Skönt :) Fast Elliot somnade på natten efter att han ammat och jag skulle ge honom ersättningen... Fick inte liv i honom, så jag fick låta honom somna utan. Men det gick endå...

Och idag har vi haft besök av Elliots Gammel Mormor och Gammel Farfar. Jag fick en jättefin Orkideé :) Och vi bjöd på rabarberpaj med vanlijsås :P Det var mycket trevligt.

Jag har idag lyckats med något som var länge sen... Jag lyckades missfärga tvätten :( Den blev svagt rosa.. Men Roberts Mormor gav mig tipset att tvätta om tvätten innan den torkade, så jag gjorde det. Den blev vit igen :) Så ni som gör samma sak som mig, tvätta om den så kanske det hjälper! Tack så mycket Mormor Karin :D

Efter det gick vi en promenad, Elliot, Robert och jag. Efter promenaden tvättade Robert bilen och jag fick ge Elliot mat. Sen lagade Robert mat till oss.

Efter maten åkte vi en sväng till Karpgatan och firade Roberts mamma. Hon fick ett par fina pilgrim örhängen av oss. Vi tog med resterna från rabarberpajen och en påse bullar. Det var mycket uppskattat :) Elliot sov dock hela tiden medans vi var där.

Nu är vi hemma och jag har försökt pyttsa i Elliot ersättningen men han somnar hela tiden :( Och fortsätter att sova. Har försökt hålla honom vaken, men han vägrar... Så vi får se om vi får sova inatt.. Håll tummarna för att vi får det.

Puss och hej!

Inga kommentarer: