onsdag 17 februari 2010

En snöig onsdag

Lustigt men sant så snöar det alltid på varje ondag :) Knasigt värre att vädret bestämmer sig för just onsdagar :P

Idag ska jag få finbesök av Elisabeth och Wille :) Mysigt värre. Tänkte bjuda på lite goda smörgåsar :)

Robert är påväg till Karlskorna i jobbet. Tycker inte om när han åker så långt i detta väder :( Så, paranoid som jag är måste jag ringa 1 gång i timmen för att fösäkra mig att allt är bra :P Haha

I går gick jag en sväng på stan innan matten började. Hittade en doppresent till lilla Adam. Och sen postade jag papprena som ska till försäkringskassan. Tänkte ringa till dem på fredag och höra om de fått in dem.

Sen köpte jag två nya bh:s. Fick gå till en specialaffär som ligger på rådhusgatan. De hade två st som var hur sköna som helst. Har kollat på lindex, men ingen sitter riktigt bra. Så jag fick betala lite, men det var det värt :) Så nu har behagen det bra :P

I kväll ska vi till Bosse. Ska plugga lite matte tänkte jag. Har 4 veckor på mig tills det är prov igen. Den här gången ska jag ha VG! Förra provet vi gjorde i ekvationer, var jag bara två poäng från VG, surt... Men jag är ju mer VG än GODKÄND iallafall :)

Nehe, nu är det dax att stryka och hänga upp gardinerna i vardagsrummet :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: