måndag 8 februari 2010

Måndag

Gick upp lite skapligt idag. Kunde inte somna om när Robert gått. Åt min frukost och tog en dusch.

Fick för mig att ringa försäkringskassan om mina papper inför mammaledigheten. var ju mer än en vecka sen jag skickade in intyget. Och de HADE INTE SKICKAT PAPEREN!!! Herregud, får panik. Hur ska jag hinna få det beviljat innan jag ska gå hem? De brukar ju vilja ha VÄLDIGT god tid på sig att ta beslutet... Suck... Blir så nervös nu. Jag kommer inte kunna jobba hela tiden ut, efterom ryggen börjat bråka och så. Man kan ju blir lite frustrerad.

Ska ta tag i att göra lite lunch till Robert och mig snart, då han kommer hem och äter :) Sen får jag skjuts in till stan. Skulle till Bvc på mammaträff med Elisabeth. Lite kul och se hur det funkar :)

Filuren hade hicka förut :) Det pågår oftast på kvällarna när jag gått och lagt mig :)
Nehe, nu är det dags att ta tag i att fixa i orning sig.

Puss och hej!

Inga kommentarer: