tisdag 2 februari 2010

Full aktivitet

Det kan man säga att det är i min mage nu mer :) Det bökas och sparkas från morgon till kväll. Ibland hårt och ibland mildare. Det är rätt mysig tid nu :) Man går runt och blir rund och go om magen, känner av bebisen hela tiden. Sen går jag ju nu mer som en pingvin med. Snyggt värre :P Haha! Upptäckte ett nytt symptom idag. Har haft lite hjärtklappningar lite då och då under dagen. Är nog Filuren som ligger på pulsådern och trycker lite. Fullt normalt säger de som vet :)

Idag har jag inte gjort så mycket. Hade mattelektion som jag var på. Sen räknade jag även 1 timme till här hemma. Måste hålla ångan uppe nu när det inte är långt kvar till provet på fredag. Vill lyckas denna gången med :) Jag tänker inte ge mig! Och jag måste vara mer nogrann, så det inte blir så mycket slarvfel.


I morgon blir det farfartajm :) Mys på hög nivå med te och smörgås :P Längtar redan, var så länge sen jag träffade honom nu.

Lyssnar på min gamla träningsmusik. Är nästan så jag få en tår i ögat :/ Saknar min träning. Men jag kommer ju få massor med träning sen :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: