måndag 22 februari 2010

Så trött

I helgen har det varit mycket. I fredags var jag hos Eva och barnen. Vi åt tacos och myste till lets dance med Anette och Natalie. Robert kom och hämtade mig senare på kvällen.

I lördags snöade det som tusan när vi gick upp. Vi skulle åka och besikta bilen. Beskitningen gick ganska bra. Två saker att greja med som inte kostar så mycket :) Efter besiktningen åkte vi hem till Roberts mormor. Där vankades det semlor och annat gott :P
Efter semlorna åkte vi vidare till ett barndop. Adam skulle döpas. Han var så duktig och skrek inget alls :) Det bjöds på gott fikabröd och tårta efteråt. Senare på kvällen kom Pimpen och vi käkade lite tacos och kollade på film.

I söndags fick jag ett infall och ville färga mitt hår i en ljusare färg. Var tvungen att duscha lite först. Sen stod det på paketen att det inte skulle vara nyduschat hår. Så jag gav upp och kände mig alldeles uppgiven. Har bestämt mig för att försöka gå till frissan och färga tillbaka håret. Ångrar mig djupt. Vill ha mitt ljusa hår tillbaka....
På eftermiddagen åkte vi till Roberts far som fyllde år. Det bjöds på baconlindad fläskfilé med fetaost och soltorkade tomater. Till det potatisgratäng :P Sen tårta till efterrätt. Vi tittade lite på vaggan som Robert och Helen haft som små. Vi tänkte låna den till Filuren :)

Imorse när vi vaknade stod temperaturen på 25 minus :/ Brrr... Sen till råga på allt när vi skulle åka hemifrån gick strömmen i hela Piperskärr...

På jobbet har det varit mycket städande och mycket promenader. Städade sista gången hos min städtant idag. Hon gav mig en stor kram och verkade lite ledesen för att jag inte skulle komma dit mer... Söt :) Efter jobbet åkte vi till Bejiers och kollade tapeter till hallen nere, så nu vet vi vad vi ska ha :)

Är så trött idag, har sovit så dåligt inatt. Varit uppe och kissat varannan timme :S Sen har jag ont i ryggen av all promenad i halkan :( Är bara att bita ihop, har för hoppningsvis bara en vecka kvar... Ska ringa försäkringskassan i morgon och höra hur det ligger till med alla papper och sånt.

Puss och hej!

Inga kommentarer: