onsdag 3 februari 2010

Snöoväder

Ja, i morse snöade det på tvären ordentligt. Vaknade runt kl 10. Skönt när man kan sova ut lite. Åt min frukost i lugn och ro. Hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning för att bege mig till Roberts farfar.

När jag sen kommer ut, får jag se världens snövall vid vår garageinfart :( Mindre kul... Försökte skotta men, jag orkade inte mycket. Blev flåsig direkt och det var tung snö. Robert kom hem och skottade bort den åt mig snäll som han är :) Efter det kunde jag ta mig till Roberts farfar.

När jag kom dit drack vi te och åt smörgås. Inte helt fel. Provsatt en gungstol med :) Sen pratade vi lite och åt blodapelsin. Fick med mig ett jättefint träskrin som han gjort själv :)

Åkte och hämtade Robert och Bosse, sen åkte vi vidare till högö för att hämta ut Roberts nya skärm till datorn. Sen vidare hem till Bosse. Köpte mat med oss dit.

Sen har jag mest suttit med näsan i matteboken...

I morgon ska jag till Elisabeth och Wille :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: