söndag 26 december 2010

Annandag jul

I morse sov jag till strax efter kl 9. Sen låg jag och tittade upp i taket i ytterligare en timme. Inte varje dag man kan göra det :) Haha. Man verkar vara lite inprogramerad med tiderna även fast plutt inte är hemma.

När vi ätit frukost passade jag på att städa lite här hemma och Robert passade på att spela sitt bilspel?! Jaja, lite kvalitetstid hade han :) Och efter städnigen begav jag mig till Evas högkvarter en sväng. Vi pratade i nästan 3 timmar :) Vi kan allt prata, det påskinade hennes pojkvän väldigt bra :P Haha, han tog en promenad med hundarna för de liksom han behövde nog "vila öronen" som han så snällt sa. Haha :)

Sen åkte jag hem och hämtade Robert. Vi åkte till affären och slutligen till Karpgatan. Där vankades det lite mat. Vi fick även lite kaffe.

Det var denna dag.

Puss och hej!

Inga kommentarer: