torsdag 2 december 2010

Torsdagsmys

Idag har Elliot åkt pulka för första gången. Han verkade tycka det var kul :) Var ju så mycket att titta på när man åkte. Efter pulkaåkningen ville han gå lite i snön.

Förut idag passade jag på att träna lite hemma medans Elliot sov :) Det funkar skitbra! Jag tränade lite på crosstrainern i 40 min, sen gjorde jag magövnigarna, arm och rumpövningar. Ska bli spännande och se om jag får någon träningsvärk i morgon :P

Elliot har kommit in i en jobbigtid nu, han har separationsångest tror vi. Så fort jag lämnar det rummet han är i så börjar han skrika och gråta hejdlöst.

Nu i kväll har jag och Elliot varit hos Eva och barnen en stund. Jag bjöd dem på kinamat och vi tittade lite på tv :)

Det var allt för idag

Det här var jättekul ju :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: