fredag 31 december 2010

En lista från året som gått

Året 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag födde barn

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inget nyårslöfte

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Några av dem

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Inga

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Nej, det gör jag inte

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
3 Maj då min Elliot kom till världen <3>

8. Vad var din största framgång 2010?
Att jag blev av med mina gravidkilon och blev lättare än innan :)

9. Största misstaget?
Färgade håret brunt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har varit förkyld 1 gång och åkt på någon magsmeta 1 gång.

11. Bästa köpet?
Bilen, Elliots barnvagn

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och saker till Elliot :)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När Elliot kom till Världen :)

14. Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2010?
Just the way you are - Bruno Mars

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Inget särskillt.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Hängt upp mig på saker och ting som är lite av min fula ovana. Färgat håret brunt, tog så lång tid att färga tillbaka.

18. Hur tillbringar du julen?
Tillsammans med Roberts familj hos hans syster i deras lägenhet.

19. Blev du kär i år?
Ja i Elliot <3>20. Favoritprogram på TV?
Desperate housewifes

21. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst någon bok

22. Största musikaliska upptäckten?
Ingen

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Hum, minns inte riktigt var ju nästan ett år sen nu ju :)

25. Något du önskade dig men inte fick?
nej det tror jag inte.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag var hos frissan och klippte mig och frägade håret brunt?! Sen var det lite kalas här hemma.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej, är så lycklig :)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Positiv

29. Vad fick dig att må bra?
Att veta att jag kan! Och min lilla famlij <3>30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen

31. Vem saknade du?
Ingen

32. De bästa nya människorna du träffade?

Bästa Jennica <3

Puss och hej!


1 kommentar:

Jennica sa...

Aww vännen, va du är gullig!! <3 Detsamma! Är så glad att vi hittat varandra på riktigt nu, 2011 kommer bli vårat år <3 :) puss!