torsdag 30 december 2010

Full rulle

Fick se att jag inte bloggat sen i söndags :( Men det är så att dagarna bara går och det har varit massor varje dag, så jag hinner knappt sitta här.

Men jag ska uppdatera er lite kortfattat:

I måndags:

Tränade jag på morgonen, på dagen var jag på stan. Gick på rean, men hittade inte mycket :/ Tycker det var väldigt dåligt denna gången. Hittade en liten fin kostymväst till Elliot iallafall :) Sen köpte jag en blomma och åkte till Roberts farfar en stund. När jag sedan var klar där, åkte jag och handlade till Roberts födelsedag.

I Tisdags:

Då städade vi lite här hemma. och runt kl 13:30 kom Svärmor och Svärfar på besök. De var här i nästan 3 timmar :) Sen kom Jennica och Christopher en sväng med. Vi pratade om menyn till nyår :) Och det blir nog jättebra tror jag :) Ska nog hitta på en god efterrätt.

I går Onsdag:

Då bakades det här hemma för hela slanten. Roberts farfar var här och han var barnvakt mendans jag bakade. När Elliot sov passade han även på att skotta lite snö :) Han är för söt. Själv bakade jag en dubbelsats bullar, en kladdkaka och en plåt kärleksmums. I mellan där lagade jag raggmunk till mig och Farfar :)

Och idag kommer dagen bestå av mest städning och fix inför kvällen, då det kommer 16 gäster hit :) Tänkte försöka träna lite med.

Puss och hej!

Inga kommentarer: