torsdag 23 december 2010

Klä granen

Idag har Elliot och jag spenderat dagen hemma. Inget flängande och det kändes väldigt skönt. Och det roligaste av allt var att Robert slutade tidigt. Det gör han inte ofta kan jag tala om. Det händer mest när han ska anordna Lan och sånt. Men nu kom han men redan kl 15. Elliot var på sitt grinigaste humör när han precis skulle få gröt. Robert smög in och hoppade fram. Då skrattade han :)

Sen blev det lite bus. Han har kommit på att papperspåsen med pantflaskor är väldigt kul. Så han släpar runt på påsen och river runt. Sötnöt :)

Vi passade på att äta lite mat och slå in några julklappar innan vi styrde bilen mot Karpgatan. Men först hämtade vi upp lilla farfar :) Elliot höll låda i vanlig ordning. Och det skulle tas kort i vanlig ordning. Var inte jättelätt med en 7 månaders bebis :) Haha. Men det blev väl några bra bilder tror jag nog.

När kvällen började gå mot sitt slut skjutsade vi hem farfar och åkte hemåt. Lade lilla plutt i sin säng.

Nu blir det sängen.Pluttiplutten i full gång
Vad är det här i? hum...En pantflaska! Jippi :)Inte lätt att köra med åket när något har fastnat :PFår kvällsmat av FarfarVi hittade en liten nisse under granen :)Mina favoritmän i mitt liv <3>
Puss och hej!

Inga kommentarer: