måndag 13 december 2010

I feberns grepp

Idag har vi varit hemma hela dagen jag och Elliot. Han har varit lite mer busig än vanligt idag. Sen framåt lunch blev han lite blank på ögonen och röd om kinderna. Tog febern och han hade 38,2. Men det bekom honom inte alls att han hade feber. Han höll låda endå. Fick se att han stod och tuggade på borde förut :P Det kliar nog ordentligt i munnen skulle jag tro.

Efter hans första eftermiddagslur, blev han trött igen efter bara en timme. Han var så varm :/ Så han somnade i min famn i soffan. Så jag lät honom ligga och sova där så länge han ville. Det var riktigt mysigt eftersom han inte sover hos mig alls längre. Man får passa på när man kan :)

Men till läggdags hade febern gått ner igen? Knepigt...

Det var allt för oss idag.Fortfarande hungrig?
Kom du på mig? :)
Trött och febrig :/

Puss och hej!

Inga kommentarer: