onsdag 8 december 2010

Ullared

Idag har jag spenderat dagen i Ullared på G-kås. Jag sov över hos Eva natten till idag. Vi gick upp kl 5 slängde i oss en smörgås på gående fot. Stod och frös vid Rådhustorget till kl 6 då bussen kom.

När jag sedan sätter mig tillrätta i bussen, får jag se två av mina abretskamrater kliva på :) Lite kul. På vägen satt jag mest och lyssnade på min ipod. Det blev fullsmockat i bussen tillslut och vi stannade på nått ställe och åt lite smörgåsar som vi tagit med oss.

Vi var framme i Ullared kl 11. Vi hade exakt 5 timmar på oss. Det vart väldigt stressigt imot slutet. Jag fick slänga i mig en hamburgare på gående fot, innan vi gick mot bussen :/ Det var allt jag åt på hela tiden då vi var där.

Elliot och Robert hade sysselsatt sig med att hälsa på Roberts farfar under dagen. Och Elliot hade viss firat att pappa var hemma genom att bajsa i 3 blöjor inom loppet av en timme :) Haha, sötnöt.

När jag kom hem förut var jag rätt så trött. Så nu blir det sängen.

En busig liten kille på skötbordet
Undrar vad han sysslar med? :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: