tisdag 21 december 2010

Blött

Idag på förmiddagen har Elliot haft en riktig pip och gnällmorgon :/ Det har inte varit kul alls. När jag skulle duscha pep han, när jag skulle ta på mig kläder pep han. Jag tog endå ner honom till nedervåningen och la honom på golvet och han gnällde som tusan. Mitt tålamod var nära att ta slut där ett tag :/

Men vi tog på oss ytterkläderna runt lucnh och tog bilen till Roberts farfar. När vi var där var Elliot uppe på övertid. Och när jag skulle lägga honom vägrade han somna :( Jag höll på i över 2 timmar innan han tillslut somnade. I min famn i köket. Det började göra ont i ryggen och i vänstra armen efter ett tag, så jag la honom på Farfars säng. Där sov han i ytterilgare 30 min sen. Sen vaknade han och var vid gott humör :) Han fick lite gröt och busade vid bordet. Farfar bjöd på kaffe och smörgås. Han styrde med en julskinka medans Elliot och jag var där. Det var första gången jag fick se hur man tillagar en julkinka :) Innan vi skulle åka fick jag provsmaka skinkan med. Farfar drack lite dricka till skinkan. Och just den brickan med drickan på skull Elliot bara ha. Så han tog tag i den och drickan for ut på hela bordet och golvet :P Det blev rätt så blött kan jag säga :) Haha

Sen tog vi adjö av Farfar och åkte till Robert. Fixade några ärenden och jag fick skjuts till Jennica. Spenderade kvällen med god mat och lite gott. Vi tittade på en julfilm med och pratade lite skit :) Elliot och Robert spenderade en kväll hos Bosse. Det hade gått bra och Elliot hade skött sig :) Det var första gången som Robert skulle få Elliot att sova någon annan stanns bör tilläggas.

Det var allt för idag :)

Den blöta fläcken
Den skyldige, som ser rätt så nöjd ut över sin insats :)
Lite mys med GammelFarfar är aldrig felSötnöt <3



Provar att lägga upp en film på Elliot med :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: