fredag 24 december 2010

Julafton

I dag vaknade Elliot runt kl 7. Så jag gick och hämtade honom och lade honom i sängen mellan oss. Han låg och styrde lite i ca 15 min, sen somnade han om. Så vi sov en stund till. Så hela familjen gick upp kl 8 :) Elliot fick sin gröt först sen åt vi frukost.

Jag fick äntligen min varma choklad med vispgrädde och mina rostade smörgåsar med sylt och ost :P Äter nämligen det bara två gånger per år. Julafton och min födelsedag :) Efter frukosten gjorde vi oss i ordning och lilla plutt fick sova en stund innan vi åkte mot Hallströms gatan och Roberts syster. Var lite meck att komma in med alla sakerna, men tillslut gjorde vi det. Sen droppade resten in. Det lagades julmat och Elliot började redan fingra på ett paket som var hans :P Det började till och med att låta lite ;) Haha, sötnöt.

Sen åt vi lite mat, Elliot sov en liten stund, men vaknade lagom till Kalles jul. Han var väldigt koncentrerad när han satt i knät och tittade. Efter Kalle, var det paketutdelning. Han fick ju såklart mest paket :) En hel hög hade han och vad han rev och slet! För brinnande livet. Men han verkade tycka om sina julklappar. Och själv fick jag lite bra och ha saker :) Inte dumt.

Efter några timmar åkte vi hemåt. Jag var hur trött som helst :( Blir sängen för min del nästan med en gång.
Lilla plutt med sin farfar :)
Puss och hej!

Inga kommentarer: