fredag 9 april 2010

Det är mycket nu

Inatt har jag vaknat några gånger av att jag haft molnande värk i magen och i ryggen. Är nog livmodern som gör sig redo :) Man kan alltid hoppas iallafall. Vill ha min bebis nu!

Gick upp kl 8 och åt min frukost. Gjorde mig i ordning och körde in mot stan. Idag var det föreläsning i biostaden som stod på schemat. Föreläsningen var genom jobbet. Den var mycket intressant :) Och han som föreläste var riktigt duktig. Träffade några av mina arbetskamrater med.

http://vt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5332693 Där kan ni läsa om det.

Efter föreläsningen möte jag upp Robert och vi gick till bilen. Åkte till affären lite snabbt och köpte sallad. Sen hem och luncha i 15 min ihop :/ Vart lite stressigt.
Runt kl 13:30 kom Eva hit med mina små kusiner. Vi fikade lite och barnen spelade på PS3.
När de sedan åkt ringde jag Peter och han kom hit. Det var klippdags :) Så jag satte saxen i håret på honom :P Han blev nöjd.

När Robert kom hem tog vi bilen och åkte en sväng. Köpte med oss lite mat hem :) Fick bli en slapparfredag idag :) I kväll ska vi kolla på film.

Puss och hej!

1 kommentar:

M sa...

Förstår att ni längtar!! /Mia