måndag 12 april 2010

Måndagens karameller

Inatt har jag fått springa på toaletten ett par gånger. Och kunde inte somna om när Robert åkt till jobbet, så jag gav mig upp. Efter att jag ätit min frukost började jag städa och plocka lite här hemma.

Åt min lunch i lugn och ro. Efter ett tag kom Elisabeth och Wille hit. De hade gått hela vägen hit :) Han är allt för söt den där Wille :) Det var trevligt att ha dem på besök.
När de sedan skulle hemmåt igen, passade jag på att följa med dem en bit för att sedan ta min lilla promenad på 30 min. Det var tungt och jobbigt.
När jag kom hem la jag mig i soffan en stund.

När Robert kom hem, tog vi nya bilen till affären och handlade lite nödvändiga saker och grillkött. Så när vi kom hem startade Robert gillen och jag ugnen. Klant-Hannah var igång igen! Jag skulle göra pommes i ugnen och slant med handen och kom emot kanten på ugnsformen och brände mig rejält :/ Inte skönt inte.... Så nu har jag två märken på underarmen som gör grymt ont, bara man kommer emot :( Går väl över.

I kväll blir det bara att slappa och ta det lugnt.

Puss och hej!

1 kommentar:

Unknown sa...

vad har du nu ställt till med....
du spillde i alla fall inte....