tisdag 13 april 2010

Tisdag

Idag sov jag till kl 9 :) Känner mig utvilad. Åt min frukost och slöade lite. Roberts farfar kom hit och grejade lite i trädgården. Så jag beslutade mig för att gå ut och gå min promenad som tar 30 min. Det var tungt idag, men uppfriskande.

Robert kom hem på lunchen och åt. Så vi kunde göra varann sällskap :) Efter lunchen tog jag det lite lugnt. Runt kl 14:30 bar det av mot mattelektionen. Var helt ensam på lektionen så matteläraren bara skrattade och frågade vad jag gjort av de andra... Fick veta att jag var mer än godkänd på geometriprovet :) Känns bra. Sen berättade han att jag bara skulle plugga in funktioner nu och sedan göra ett prov i det, sen skulle han ge mig ett betyg. Så det menas att jag slipper statistik och nationella provet :) Måste ha världens snällaste mattelärare tror jag :) Så nu är det bara att köra på, så jag blir klar.

Efter matten gick jag och handlade. Sen hem och lagade mat. Idag blev det korvstroganoff och ris :P Köpte mig ett paket jordgubbar i affären som luktade gudomligt :) Tänkte sätta i mig några lite senare i kväll :P

Har lite ont i en nerv i höften som går ner i benet nu :( Det stramar på insidan av ena ljumsken med. Kan ju vara Filuren som ligger knas. Blir att ta det lugnt i kväll.

Puss och hej!

Inga kommentarer: