torsdag 1 april 2010

Skärtorsdag

Idag gick jag upp samtidigt som Robert. Vi åt frukost tillsammans och jag skjutsade honom till jobbet. När jag kom hem igen tog jag det lugnt ett tag, sen gjorde jag mig iordning och mötte upp Robert. Vi gick vidare till föräldragruppen.

Idag tittade vi på en förlossningsfilm och pratade smärtlindring. Filmen var bra och vi fikade lite med konditortårta :) Vi övade även på lite profylax innan vi gick hem.

Efter det mötte jag upp Elisabeth och Wille på stan. Vi gick till Morella och åt dagens lunch som blev Wallenbergare med rårörda lingon :P Var smaskens. Sen gick vi en sväng till Mc Donalds och tog varsin glass och Wille lekte lite i lekhörnan.

Vi gick upp till stadsparken och satte oss på en bänk, tills alla små påskkäringar skulle samlas. Sen gick vi tåget ner på stan.

Jag hann kolla in lite på lanet med. De jobbade för fullt. Robert skjutsade hem mig.

Och nu ligger jag här och näsan har börjat rinna :S Har börjat hosta lite med, hoppas det går över...

I kväll blir det att gå och lägga sig ensam, då Robert kommer stanna på lanet.

Puss och hej!

Inga kommentarer: