tisdag 6 april 2010

Ojsan

Nu var det visst ett par dagar sen jag skrev. Har varit lan så det har inte varit så mycket att uppdatera med.

Men idag har jag varit i väg lite.

Natten till idag har varit lite kämpig. Har fått springa på toaletten varannan timma och kissat. När jag sedan skulle lägga mig ner har jag fått lite onda förvärkar som följd :/ Lite jobbigt att slappna av, men det är bara att bita ihop.

Gick upp med Robert i morse och åt frukost. Skjutsade honom till jobbet snäll som jag är. :) När jag kom hem igen duschade jag och gjorde mig i ordning. Kom lite sent till Roberts jobb så vi fick nästan springa ner för storgatan mot Mvc. Idag var det sista föräldraträffen. Idag pratade vi om vad som händer efter att barnet är fött, vilka undersökningar som görs på barnet och om ammningen. Känner att jag har nog en del jobb framför mig.... Tur att jag har en så fin man som jag har :)

Efter föräldragruppen åkte jag hem till Roberts farfar. Vi drack lite te och åt smörgås först, sen småpratade vi och tittade på lite kort när han var liten :) Efter det så bjöd han på lite bullar och läsk :P Så nu är man mätt och belåten.

Hämtade Robert på hans jobb och vi åkte hem. Vi har varit ute och synat trädgården lite med. Det har börjat komma upp en del vårblommor :) Zeus var ute och var på sitt allra busigaste humör när vi ändå var ute....

Det var min dag det.

Puss och hej!

Inga kommentarer: