onsdag 14 april 2010

Onsdag

I natten som var blev det några turer till toaletten. Men det har blivit lite av en vana nu. Gick upp kl 8 idag, då jag inte kunde somna om när Robert åkt till jobbet. Åt frukost runt kl 8:30. Passade på att slöa lite framför tv.n.

Sen fick jag för mig att gå ut på min promenad. Det var riktigt skönt ute. Gick på gräddhyllan denna gången. Det var varma vindar där, och hur skönt som helst. När jag kom hem värmde jag på min lunch och tog med mig den ut. Så jag satt ute på uteplatsen i solen och åt :) Nissan kom och gjorde mig sällskap, mest för att jag hade skinka på mitt knäckebröd tror jag :P

Sen slappade jag lite till, innan jag hoppade in i duschen. Sen vidare till stan och Mvc.
Fick sitta och vänta en bra stund. Sen fick vi reda på att vår Bm fått förhinder, så vi fick en annan. Alla prover var bra och Filuren mådde bra :) Det enda var att jag hade lite högre blodtryck idag...men det var ingen fara. Fick en ny tid om två veckor. Bm sa att nu kan bebisen komma närsom :) Det hoppas vi på!

Nu sitter jag här mätt som en plätt.

Puss och hej!

Inga kommentarer: