fredag 2 april 2010

Långfredag

Sov lite sisodär i natten som var. Var nog mest för att Robert inte var hemma. Fick försöka locka på Nissan. Men som alltid när jag är ensam hemma så vill hon inte komma, så var bara att gå upp på övervåningen och hämta henne. Efter ett tag la hon sig i Roberts säng.

Jag vaknade när Robert kom hem. Klockan var nog närmare över 5 på morgonen. Flyttade på Nissan över till min säng. Somnade om och vaknade kl 9. Var genomtäppt i näsan när jag vaknade :S Kände mig alldeles mosig och seg. Fick snyta mig varannan minut kändes det som... Tog det lite lugnt och bara låg hela förmiddagen.

Framåt eftermiddagen tog jag mig en dusch, och lockade håret. Det tog visst lite längre än jag tänkt, så vi blev lite sena till Roberts Farfar som vi skulle hämta. Men han är som bekant van vid Ohlzonkvarten som förekommer i familjen hela tiden :)

Vi anlände strax efter väntad tid till Karpgatan. Där vankades det påskmiddag. Det var hur gott som helst :) Och påskmust! Vi fick jättegod efterrätt. Cheesecake med apelsin. Jättegod :)

Sen åkte vi vidare ner till Lanet i Bryggaren. Nu sitter jag här och får massage av Bosse i nacken och axlarna :)

Hoppas Nissan kommer i sen när vi kommer hem, för hon gick ut innan vi åkte... Knaskatt...

Puss och hej!

Inga kommentarer: