tisdag 20 april 2010

Väntans tider

Inget är som väntans tider säger de som vet. Men som sagt, går och väntar nu på att Filuren ska komma ut :) Idag är det bara 12 dagar kvar... Tur att dagarna går.

Till frukost idag drack jag mitt hallonblads te. Det var inte så äckligt som jag trodde. Det gick att få ner ;)

Idag har jag varit en sväng hos Eva. Vi fikade och prata lite skit. Vi gav oss ut på en promenad med Mitzy med. Det var hur skönt som helst. Och jag fick lite nostalgi, då vi gick en av mina gamla rundor som jag brukade gå när vi bodde på Markörgatan :)

Efter det begav jag mig til skolan för mattelektion. Har bestämt med matteläraren nu att jag ska göra sista provet på tisdag nästa vecka. Får se om jag hinner ;) Men det ska bli skönt att får det gjort, så jag kan slappna av med matten. Efter mattelektionen gick jag och handlade på Whilly´s. Bar två tunga kassar bort till bilen och kände att det kändes lite i magen... Men det gick över lika fort :/

Åkte bort till Roberts jobb och höll honom sällskap den sista timmen han hade kvar. Sen åkte vi hem. Har ätit mat nu och tänkte lägga mig och bara slappa hela kvällen.

Något som inte är så kul är att vår värmepanna i huset har fått för sig att det är vår nu och spottar inte ut lika mycket värme längre, så det är 17 grader i sovrummet och golven är jättekalla nere i källaren :/ Lär bli att gosa in sig ordentligt i täcket i natt. Tur att jag har en liten lurv som värmer mina fötter om natten :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: