onsdag 31 mars 2010

En onsdag

Vaknade täppt i näsan efter en jobbig natt. Var varit på toaletten varannan timma :S Och så haft sammandragningar förstås....

Robert kom hem på lunchen idag. Efter den åkte vi vidare till Mvc för kontroll. Filurens hjärta slog som det skulle och den växte som den skulle. Mitt blodtryck var bra. Äggviteämnet var som det skulle och hb låg på 129 :) Så jag behöver fortfarande inget järntillskott :) Barnmorskan kände hur Filuren låg och den låg med huvudet neråt nu iallafall.

Fick lite instruktioner på profylax idag :) Verkar svårt, men effektivt. Ska tydligen göra susen. Något som jag måste träna upp mig på.

Nu i kväll har vi haft Helen och Martin på besök. Vi bjöd dem på middag :) Det var väldigt trevligt och jag längtar tills de flyttar hit :)

I morgon är det föräldragrupp och sen ska jag träffa Elisabeth och Wille på stan :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: