fredag 12 mars 2010

Äntligen fredag

Sov inte bra inatt.. Låg mest och vände på mig. Tror det var för att det gjorde ont i höfterna och ryggen. Sen blev jag lite paranoid och fick för mig att Filuren inte rört sig på ett tag. Så jag låg vaken och kände efter om h*n rörde sig i en timme ungefär... Dumt? Javisst! Men är man orolig så är man. Men Filuren sparkade och bökade runt när jag la mig på sidan.

Beslutade mig för att gå upp tidigare idag med. Så jag skulle hinna plugga lite till inför provet.

Men nu så har jag gjort provet och jag hoppas det gick bra. Dubbelkollade flera gånger och satt hela tiden ut. Vill inget hellre än att fixa det här nu. Efter provet gick jag över till affären och handlade lunch. Fick bli lite sallad :P

Påvägen hem vart det snöoväder. Snön bara yrde i luften och blåste på tvären :/ När jag kom till bron vid slottsholmen stod det två svanar på vägen :) Knasigt värre, var bara att svänga runt dem... Sen när jag skulle svänga in till Pipers Gata small det till när jag svängde över vägen, men kunde inte se nått... Men blir alltid så nervös över om jag kört över nått... Men det var nog inget eller så låg det en sten eller något. Får kolla när jag ska åka och hämta Robert sen.

I kväll blir det födelsedagsfirande :) Mycket trevligt.

Nu är både jag och Filuren mätta och belåtna av lunchen :P
Känner mig alldeles tom efter provet, som att nått fattas... Knepigt :P

Puss och hej!

Inga kommentarer: