måndag 8 mars 2010

Måndagsblues

Idag hade jag tänkt ligga och sova lite längre, men det gick inte :S Gick upp kl 8:30.
Åt min frukost.

Sen har jag städat och plockat lite... Fick besök av Eva en sväng på förmiddagen med. Släpptde ut Nissan förut idag och det första hon gjorde var att lägga sig och rulla på den enda lilla bit som syns av asfalten. Hon njöt ordentligt där ute i solens sken :) Knaskatt :P

Sen har jag mest tagit det lugnt. Ska snart börja med maten. Fisk och potatismos blir det :P I kväll ska Robert åka till Pimpen och titta på film, själv ska jag försöka plugga lite matte.

I går var vi i Linköping. Allt vi hade planerat att köpa fanns :) Så nu har vi lite fler bebissaker.

Måste verkligen skaffa e-legitimationen så vi kan börja med föräldrapenningen. De behöver ju 30 dagar på sig att handlägga om det...

Puss och hej!

Inga kommentarer: