onsdag 17 mars 2010

Bildoktorn

Idag har jag varit hos bildoktorn med bilen :) Skulle ombesikta idag och det var första gången som jag var där och gjorde det själv. Och tro det eller ej, men det gick bra för våran bil :) Vad som var mindre kul var att besiktningsmannen drog i handbromsen så den fastnade, så när jag skulle därifrån höll jag på att inte komma därifrån :P Bra skit!

Sen har jag varit på stan större delen av dagen. Gick runt och kollade lite, sen lunchade jag med Katya på KaffeKannan. Mycket trevligt :) Och jag åt ju såklart kycklingsalladen :P Efter lunchen gick vi en sväng på stan och när vi sedan sa hejdå, fortsatte jag mot Apoteket, sen vidare till Roberts jobb.

När vi kom hem lagade jag lite middag. Kycklinggryta med timjan, rödlök och morötter. Till det lite ris :P

Gjorde lite fynd idag:

* En gul bebismössa till Filuren, har redan tillhörande dress och filt :)
* En flaska med havandeskapsolja som jag smörjer min mage med morgon och kväll
* Och äntligen mina halsbrännetabletter. Så nu ska det gå bra ett tag till :)

I kväll blir det att bara ta det lugnt.

I morgon kommer Elisabeth och Wille :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: