tisdag 23 mars 2010

Regn och blask

Idag var det inget kul att dra upp persiennen. Regn och blask ute :( Och min natt har inte varit kul heller. Har haft riktigt ont i ryggen och höfterna. Kisseriet har jag vant mig vid nu.

Innan min lunch gav jag mig ut och gick en sväng iallafall :) Så nu känner jag mig lite duktig :) Åt lite lunch när jag kom tillbaka. Sen försökte jag ta mig en liten tupplur, men det vart inte länge...

Gjorde mig iordning för att åka på min mattelektion. När jag väl var där, talade läraren om att det blir prov redan nästa tisdag :S Så nu är det plugg som gäller... Måste fixa det här nu.

När jag kom hem lagade jag lite middag. Kyckling med ris och sås :) Men jag gjorde lite för lite kyckling och tänkte att jag kunde ju ta fisk istället, men så brände jag fisken i stekpannan :( Men så fick jag veta att Robert inte behövde matlåda i morgon, så då räckte det till mig med :)

Åt nog lite för snabbt, för nu har jag magknip :( Usch, gör ont i bröstkorgen och ut i ryggen :/ Går väl över snart...

Filuren har varit väldigt bökig och har sparkat en del idag. Har lite svårt att sitta upprätt nu märker jag. Magen börjar kännas tung nu.

Är exakt 40 dagar kvar till förlossningen om jag inte går över tiden. 40 dagar är inte mycket alls! Nu börjar det kännas pirrigt och nervöst :)

I morgon ska jag träffa Bäckis :) Ska bli trevligt. Var länge sen vi pratades vid, så vi har en del att prata om :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: