onsdag 24 mars 2010

Onsdag

Idag gick jag upp med Robert på morgonen. Beslutade mig för att äta frukost ihop och att jag skulle skjutsa honom till jobbet. Var mycket trevligt :) Kunde inte somna om endå.

Sen har jag varit på stan idag. Fikade med Bäckis, min gamla arbetskamrat som gick i pension i somras. Vi hade mycket att prata om :) Vi fikade i nästan 2 1/2 timme. Munnen bara gick på både henne och mig. Kände mig nästan hes efteråt. Haha.

Sen gick jag på stan i några timmar. Köpte bara saker jag behövde.

Efter stan åkte jag upp till Kvantum och köpte körsbärssaften och en snuttefilt i form av en giraff till Filuren. Den var så söt så jag kunde inte låta bli :) Sen vidare till Rusta och köpte en rund svart matta till att ha i badrummet nere. Robert klagar på att det är så kallt om fötterna när man sitter på toaletten :)

Sen hämtade jag upp Robert på jobbet och vi åkte vidare till Beijers och köpte tapetgrejer och lite. Sen vidare till Jysk och köpte en skumgummimadrass till vaggan.

Så man kan säga att det blev en del gjort idag :)

Det jag köpte på stan var:

* 3 par små vita strumpor till Filuren
* 3 par trosor till mig

Så när vi kom hem packade jag bb-väskan :) Har lite kvar som ska ner, men det kan vi nog packa i farten.

Fick hem en jättesöt overall till Filuren med posten idag. Det är en overall med päls och små öron på. Den har även en liten svans där bak, så Filuren kommer se ut som en liten björn påvägen hem från bb sen :)

Nehe, nu är det plugga matte som gäller!

I morgon ska vi på föräldragruppen för första gången, ska bli spännande. Sen ska jag träffa Farfar på stan :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: