söndag 21 mars 2010

Fixardag

Idag har vi gjort en del nyttiga saker. Vi har varit och handlat. Dels till oss själva och sen till Filuren. Har lite saker som man ska ha med i bb-väskan. Affären hade allt utom min körsbärssaft :( Den bara måste jag ha sen på förlossningen! Utan den blir det att knipa... Haha, näedå. Men den är rätt så VIKTIG för mig. Vi får åka och köpa den på kvantum någon dag.

Funderar på att snart börja packa bb-väskan. I morgon går jag in i v 35. Är bara 5 veckor kvar då till beräknad förlossning. Så det kan var bra att vara förberedd.

Efter middagen som bestod av pannkakor med blåbärssylt, målade Robert taket nere i hallen där vi ska tapetsera. Och jag byggde ihop vaggan och provade att ha den vid sängen och det gick kalas :) Passade även på att städa av bänken i tvättstugan. Det har vi nog inte gjort sen vi flyttade in och började renovera. Det var fullt med rollrar och penslar... Men nu ser det lite bättre ut. Vi ska sätta upp skötbordet någon dag nästa vecka med :)

Känns som om jag håller på och sprängas :/ Magen spänner...Filuren har mindre plats nu.

Puss och hej!

Inga kommentarer: