måndag 15 mars 2010

En frisk vind på min kind

Idag har jag haft besök av Jenny och Theo. Har kommit fram till att han är en riktig busunge. Allt han inte får göra gör han med ett flin på läpparna :) Antar att 1 åringar är sådana... Fick plocka bort våra kontroller på bordet och vi fick ställa bordet i vägen för tv:n så den inte fick flåttfläckar :P Sen var han på hallspegeln och pussade på den och kladdade, så ni kan ju gissa hur den ser ut ;) Sedan gav Theos onda mamma honom ett smörgåsrån, som han sedan smulade ner halva huset med :P Haha...

Det var mycket trevligt och vi lunchade på goda smörgåsar och pratade lite skit. Fick låna lite mammakläder av henne med. Väldigt snällt :) Efter att vi ätit gav vi oss ut på en promenad. Det blåste friskt och solen sken :) Var riktigt mysigt. När vi kom hem igen satt vi en stund på trappan i solen medans Theo sov i vagnen. Hade fått lite traderapaket med som jag var tvungen att öppna.

När Jenny sedan åkt, la jag mig i soffan en stund med Zeus på magen. Råkade visst somna :) När Robert kom hem gjorde vi lite raggmunk till middag. Efter middagen hjälptes vi åt att montera Filurens garderob. Så nu är den klar att fyllas med kläder :) Så nu har jag lite att göra.

Filuren har sparkat för fullt idag och min ihållande halsbränna gör sig påmind :/ Uscha... Har fortfarande inte köpt fler tuggtabletter... Fy skämes på mig!

I morgon har jag lite att stå i. Bland annat ska jag åka till lönekontoret och få mina papper från försäkringskassan i fyllda så jag bara kan skicka dem. Problemet är att jag inte riktigt vet var det ligger, så det blir spännande :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: