tisdag 30 mars 2010

Utpumpad

Det var ingen bra natt i natt :( Sammandragningar och kisseri... Var hur trött som helst när jag vaknade. Har ont i huden på min vänstra kind med. Har ett sår i tandköttet mellan käken och i kinden. Så det var inte trevligt att sova på vänster sida.

Sov till kl 9 iallafall. Åt min frukost och tog det mest lugnt. Vaknade med täppt näsa och torra bihålor... Hoppas det går över.

Vid lunchen kom Robert hem och höll mig sällskap. Jag skjutsade honom till jobbet och körde hem sen, satte mig och pluggade lite till. Sen vidare till skolan och gjorde provet. Det var riktigt svårt :S Får se hur det gick... Blir ju godkänd iallafall :)

Efter Roberts jobb åkte vi och tittade på babysitter till Filuren. Fanns inte mycket att välja på. Vi får se hur vi gör. Sen vidare till Affären och handlade. När vi kom hem åt vi lite smörgåsar. Sen kom Svärmor och Sväfar hit. De hjälpte oss att tapetsera det sista nere i hallen :) Roberts farfar kom hit med. Han hade med sig en gungstol :) Den ska jag ha sen när jag ammar har jag tänkt :) Lite mysigt.

Har bäddat vaggan idag med :)

Känner mig helt slut i kroppen och psyket. Helt utpumpad... Kommer nog somna bums när jag lägger huvudet på kudden...

I morgon ska vi till Mvc på koll och se hur det är med Filuren :) Sen på kvällen kommer Helen och Martin på middag. Det blir trevligt :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: