lördag 27 mars 2010

Lördagskalas

Idag Har det varit en underbar dag :) Det började med att vi låg och gosade i sängen först. Sen gick Robert och jag en promenad i det sköna vädret :) 10 plusgrader ute!

När vi kom tillbaka hem, kom jag på idén om att vi skulle tvätta bilen. Den var så himmla smutsig. Så det gjorde vi. Sen gick jag in och dammsugade medans Robert dammsugade ur bilen. Vi hade dörren öppen hela tiden till huset och katterna gillade verkligen friheten att kunna springa ut och in. De var så söta så :)

Till eftermiddagen vankades det kalas :) Helen har fyllt år, så vi firade henne idag. Vi fick två olika sorters tårta, bullar och kakor. Det var mycket trevligt :) Vi gav Helen ett sällskapsspel i present som vi sedan provade. Det var riktigt kul :)

Innan vi åkte hem passade vi på att handla lite. Nu sitter jag här och väntar på våra varma mackor som står i ugnen :P Är lite hungrig....

I kväll blir det att plugga mattte för hela slanten. Inget kul lördagsnöje precis, men jag måste.

Det var min lördag det :)

I morgon ska vi få hjälp med tapetseringen och sen ska vi få finbesök av Roberts farfar och mormor :) Ska bli trevligt.

Puss och hej!

Inga kommentarer: