torsdag 18 mars 2010

Torsdag

Idag skulle jag ha fått besök av Elisabeth och Wille, men Wille mådde inte så bra :/ Så det får bli en annan dag. Så jag har underhållit mig med att plocka lite här hemma och tvätta Filurens kläder. Känns lite mysigt :)

Sen har jag hunnit med att baka en kladdkaka till eftermiddagen. Efter alla sysslor passade jag på att lägga mig i soffan en stund och vila. Mina ögonlock kändes plötsligt väldigt tunga. Somnade med Zeus över halva benen :) Sov i 1,5 tim ungefär. Det behövdes då jag inte sovit så bra i natten som var. Hade mycket sammandragningar och sprang på toaletten och kissade många gånger.

Robert kom hem från jobbet sen och vi provade att packa in barnvagnen i bilen och den gick nätt och jämt in :P Sen åkte vi vidare till Karp. Hälsade på svärfar lite och bjöd på kladdkakan som jag bakat. Vi vart kvar där i flera timmar. Vi tog med oss barnvaggan hem, så nu ska den inspekteras och bäddas :)

Grattis till Helen som fyller år idag :)

Undrar om det är något kul på tv:n idag?
Snart är det helg!

Puss och hej!

Inga kommentarer: