lördag 6 mars 2010

Solen

Så skönt det är när solen skiner :) Man blir så glad och pigg :) Gick upp vid kl 9 idag och åt frukost. Robert låg lite längre men överraskade mig med att kliva upp kl 9:30 :) Trodde jag ju aldrig...Han är ju mannen som man måste skaka liv i annars eller i värsta fall hälla vatten på för att han ska vakna.

Vi tog en dusch båda två sen splade han på sitt tv-spel och jag tvättade och grejade nere i tvättstugan. Efter en stund åkte vi in till stan och köpte en ny kattlåda till katterna. Robert lyckades ha sönder den de har härromkvällen. Inte så bra kanske... Men nu får de en ny och lite lyxigare :) Vi gick till en leksaksbutik och tittade lite på bebissakerna som de hade. Finns så mycket att välja på, så man blir precis vimsig.

Har suttit hemma hos Bosse nu i nästan två timmar. Männen har haft möte i lanföreningen. Segt, men jag har ju min dator med som tur är :) Men de verkar inte vara klara än... suck... Jag och Filuren börjar bli lite hungriga känner vi. Hoppas det inte är mycket kvar.

I kväll blir det nog att äta lite tacos och titta på en film. Skönt att bara ta det lugnt.

I morgon ska vi åka till Linköping och köpa bebisgrejer och lite annat :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: