söndag 14 mars 2010

Söndag

Idag blev det en riktig städdag här hemma. Tack vare att min kära kusin skulle komma. Så det dammades från golv till tak och rensades. Robert städade sitt kontor, så nu kan man gå in där utan att känna att man måste flytta på saker för att komma in :)

Runt kl 14 dök Jennie upp. Hon hade med sig sin söta dotter Selma. Ett mycket snällt barn det där. Var inte mycket protester. Inte förrens det var dags att byta blöjan. Jennie la henne på golvet i badrummet och Selma blev helt som förbytt. Tror inte Selma gillar våran lampa eller så är det hela badrummet. Robert försökte trösta henne med at säga att vi minsann skulle renovera badrummet snart... Men det hjälpte inte..

Vi fikade och pratade skit i flera timmar :) Mycket trevligt.

Är helt slut nu, men det är nog städningen som tar ut sin rätt tror jag.

I morgon kommer Jenny hit med sin Theo. Blir mysigt :)

Nu tänkte jag att jag skulle tigga till mig lite massage i ländryggen, behövs när man bär på en Filur strax över 2 kilo tung :)


Puss och hej!

Inga kommentarer: